Trainingen
In de loop der tijd heb ik verschillende trainingen ontwikkeld in het verlengde van mijn boeken en workshops. Alle trainingen maken gebruik van de dynamiek van enthousiasme. Het is mijn overtuiging dat dit de bron is van ontwikkeling en positieve verandering. Hieronder vind je een korte beschrijving van de verschillende trainingen. Vraag vrijblijvend om een brochure, prijsopgave of een mondelinge toelichting via het contactformulier.
Diverse trainingen en workshops
Gerard Pieterse, Director People Development at Canon EMEA.
“Sinds jouw workshop over Storytelling heeft enthousiasme een plek in ons hart gevonden. Jouw vrijgevigheid om je storytelling workshop te mogen gebruiken en door te geven aan al onze medewerkers, is een geschenk. Eén van onze meest gewaardeerde workshops. Enthousiasme is voor mij een eerlijke drijfveer tot echt succes.”
Hans Straus, Business Unit Manager Nationale Nederlanden:
Ik had al positieve verhalen gehoord over de Superpromoter Academy. Misschien herken je in zo’n geval het risico dat je met te grote verwachtingen zelf gaat deelnemen, waardoor jouw ervaring alleen maar kan tegenvallen. Nou, integendeel. Wat een feest, wat een gevoel van thuiskomen. Ineens blijken jouw ideeën over enthousiasme en positiviteit versus negativiteit niet meer zo vreemd te zijn. Een enthousiaste groep medestudenten, herkenbare voorbeelden die eigenlijk eenvoudig toe te passen zijn en direct een wereld van verschil veroorzaken. Sfeervolle ambiance (hotel Quartier du Port) en het enthousiasme van Rijn Vogelaar. Met simpele, maar o zo herkenbare metaforen, vallen er meerdere kwartjes.
De opleiding deed ik twee jaar geleden. Nog dagelijks probeer ik het geleerde in praktijk te brengen. Het nieuwe boek van Rijn (Negativiteit Mania) geeft daarbij weer een extra boost.
Ik geniet van het superpromoter-zijn en probeer collega’s en vrienden datzelfde gevoel te laten ervaren. En niet zonder resultaat. Bij ons in de organisatie zijn we nu al met zo’n 48 superpromoters en dat aantal gaat de komende maanden nog verder toenemen. De volgende groep staat al te trappelen !
Anna Francken, Fotograaf en werkzaam bij de Volksbank:
Wat een paar waanzinnige dagen met mijn collega’s tijdens de Superpromoter Academy van Rijn. Ik voelde dat mijn hart weer in vuur en vlam kwam te staan. Mooie gesprekken en mooie opdrachten tijdens deze dagen die je aan het denken zetten. En als je dan ook nog met je eigen opdracht (Een maand op minimum) de verbinding maakt met je klanten dan kan het niet meer stuk. Ik hoef maar aan deze dagen terug te denken en voel het enthousiasme door mijn bloed stromen.
Patrick Lerou, Senior Manager Philips Healthcare:
Het concept of gedachtegoed ‘Superpromoter’ is eenvoudig en tegelijk enorm briljant. Het verschuiven van de focus naar promoters heeft voor mij veel deuren geopend en vele gesprekken, workshops ed rondom het meten van klantervaring prettiger gemaakt. Het enthousiasme van klanten wat ik terug kon geven aan de organisatie doet enorm veel goeds en zet tegelijk meer in beweging. Voor een ieder die direct of indirect met klanten te maken heeft is de Superpromoter academy een must. Laat je verrassen, inspireren en motiveren!
Izaac van Kralingen – NPS Officer, BSH Home Appliances
Het woord enthousiasme betekent voor mij meer dan met veel plezier ergens mee bezig zijn. Ik geloof echt in de kracht van enthousiasme. Wanneer mensen met plezier werken, op een positieve manier problemen oplossen en leuke dingen met elkaar delen, dan creëren zij niet alleen enthousiaste klanten maar ook enthousiaste collega. Dit is naar mijn mening een noodzakelijke manier van denken en doen om onze huidige maatschappij het hoofd te bieden tegen de slechte opbrengsten mentaliteit en negativiteit.
Wat ik op de Superpromoter Academy heb geleerd is dat mensen gelukkiger en succesvoller zijn, wanneer zij een zinvolle bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij en het bedrijfsleven.
Podcast with Joe Sejean
Engagement-expert Joe Sejean interviewde mij over de betekenis van enthousiasme. We hadden een diepgaande discussie over de rol die het speelt in klantgerichtheid en de motivatie van medewerkers, maar ook in het leven zelf.
Dynamiek van Enthousiasme
Download gratis de samenvatting en het stappenplan.